חדשנות בענף הבניה

בעולם המודרני בו אנו מודעים יותר לשינוי האקלים ולאיכות הסביבה, חדשנות בענף הבנייה הפכה לכוח מניע לשינוי חיובי, שחולל מהפכה באופן שבו מבנים מתוכננים, נבנים ומתופעלים. עם התקדמות הטכנולוגיה, החומרים בהם משתמשים ותהליכי הבנייה חווים מהפך לעבר פתרונות יעילים, ברי קיימא וחסכוניים יותר.

ישנה התמקדות גוברת בשילוב מערכות אנרגיה מתחדשת, אוטומציה וטכנולוגיות חסכוניות באנרגיה כדי להפחית את ההשפעה הסביבתית של ענף הבניה. יתר על כן, תעשיית הבנייה מעודדת מחזור ושימוש רב פעמי בחומרים ומשאבים. גישה זו ממזערת את כמות הפסולת הנוצרת ומפחיתה את הביקוש לחומרים חדשים. על ידי אימוץ השינויים הללו, ענף הבניה מסוגל ליצור סביבות שלא רק עונות על צרכי ההווה, אלא גם מתוות את השינוי המהותי בתעשייה ותורמות לעתיד טוב וירוק יותר לדורות הבאים.

בעקבות השינויים ביחס לסביבה נקבע התקן הישראלי לבנייה ירוקה ת"י 5281. חיוב הבנייה החדשה בתקן יוביל לשימוש בחומרים ידידותיים לסביבה, לצמצום של פליטות גזי החממה, לצמצום של כ-30% בצריכת החשמל ולצמצום בכמות הפסולת. עבור עמידה בתקנים לבניה ירוקה הגיע גל חדשנות לענף הבניה, אשר החליף מוצרים מזהמים רבים במוצרים רב תכליתיים הניתנים למחזור ולשימוש חוזר – ביניהם ניתן לזהות את טפסות הבנייה PP.

טפסות הבניה הללו בעצם מחליפות את תבניות העץ המסורתיות בתבניות ידידותיות לסביבה, עמידות למים וחסינות לאש. הטפסות הן קלות להתקנה ולפירוק, מה שחוסך שימוש בציוד מכני כבד כמו מנופי הרמה ומכונות הרכבה וכן, בכמות העובדים הדרושה למשימה. הטפסות ניתנות לשימוש חוזר של מעל 60 פעמים והן בעלות שיעור מיחזור גבוה, שכן, הן נמכרות גם כמוצר משומש. בכללותה, יחס העלות תועלת של טפסות הפלסטיק גבוה במיוחד.

חברת OBI היא יזמית פלסטיק מקצועית שעובדת בשקדנות ליישור קו עם תפיסת העולם הירוקה בענף הבניה. אנו מפתחים טפסות פלסטיק ייחודיות וחדשניות, כמו גם מוצרים ירוקים אחרים הנועדו לעזור למנף את הבניה הירוקה. החברה שואפת להיות חלק מהפתרון ולקחת חלק ביצירת עולם ידידותי יותר לסביבה, הצטרפו אלינו וקחו צעד לעבר עתיד ירוק יותר.

ליצירת קשר

השאירו את הפרטים ואנו ניצור אתכם קשר

עוד בנושא

תבנית יציקה

תבנית יציקה

תבנית יציקה משמשת רבות בעת עבודות יציקה למבנים בשלב השלד. כך ליציקת עמודים, קורות, תקרות ורצפות ועוד. ניתן למצוא תבניות העשויות מחומרים שונים. המתקדמות ביותר נחשבות לירוקות ועשויות מפלסטיק ממוחזר. 

קרא עוד »
דיווידגים

דיווידגים

דיווידגים משמשים רבות בתהליכי בנייה. מדובר על ברגים מיוחדים המוברגים שיטה ייחודית ומהירה לתוך בטון. כל אחד מורכב ממספר רכיבים הכוללים מוט דיווידג מהיר, אום דיווידג, אום פרפר ועוצר מים. 

קרא עוד »

תועלות כלכליות

בנייה ירוקה היא לא רק אמצעי לקידום איכות הסביבה, אלא משמשת גם כנתיב לפתיחת יתרונות כלכליים משמעותיים. ככל שתעשיית הבנייה מאמצת שיטות וטכנולוגיות ברות קיימא, היא מגלה עולם של הזדמנויות

קרא עוד »

לקביעת פגישת ייעוץ ללא התחייבות

צרו קשר עכשיו