פסולת של אתרי בניה

ניהול פרויקט בניה כולל בתוכו היבטים שונים, כאשר אחד מהם הוא ניהול הפסולת המצטברת באתר הבניה. פינוי הפסולת הוא חובתכם החוקית אל מול הרשויות וגם חלק מהיעדים בהם תצטרכו לעמוד על מנת לקבל טופס אכלוס, לכן, חשוב להיות בעלי ידע בהיבט זה של ניהול האתר. טיפול לא הולם בפסולת הבניין עלול לגרום להוצאות מיותרות או לפספוס הזדמנויות חיסכון עקב חוסר מומחיות בתחום.

עלות התהליך נקבעת לפי גורמים שונים כמו כמות וגודל המכלים הנדרשים, תדירות הריקון ומשך תקופת ההשכרה. אתרי הטמנת פסולת הם לרוב מרוחקים מיישובים, ובכך גם מאתרי הבניה, לכן מלבד עלות ההטמנה, מתווספת עלות הובלת הפסולת לאתר.

  • המחירים לטון נעים בין 50 ל-70 ש"ח, ועוד כ-1,000 ש"ח לאספקה, פינוי והטמנה למכולה של 8 קוב.
  • יש ליצור קשר עם המטמנה מבעוד מועד ולקבל אישורים על הטמנת הפסולת שם, שגם הם בעלות נוספת.
  • לכל זה מצטרפת עלות המרחק להובלת הפסולת מאתר הבנייה שלכם למגרש ההטמנה
  • לעיתים, תזדקקו להשכרת שרוולים לפינוי פסולת בעלות נוספת.
  • כמובן שפסולת מסוכנת גם היא מתומחרת בנפרד.

עם כל העלויות המצטברות, המחירים של הטמנת הפסולת עלולים להרקיע שחקים, לכן, למה שלא תרצו לחסוך בהן?

חברת OBI, המקדמת בנייה ירוקה, מציעה עבורכם פטנט מהפכני שמצעיד את ענף הבניה צעד אחד קדימה, ומאפשר לא רק חיסכון בעלויות הכוללות, אלא גם חיסכון בעלויות הטמנת הפסולת. החברה פיתחה טפסות PP עשויות פלסטיק, המחליפה את טפסות העץ המסורתיות.

טפסות הפלסטיק נועדו לשימוש חוזר של מעל 60 פעמים. החברה מתחייבת לקנות בחזרה את הטפסות לאחר השימוש ולמחזר אותן, מה שעוזר בצמצום מספר הנסיעות ושינוע החומרים והפסולת ומסייע בניהול אתר נקי המאפשר איסוף ומיון פסולת בניין לטובת מחזור או מכירה.

לטפסות הפלסטיק עלות תועלת גבוהה במיוחד, הן מגיעות בגדלים שונים העונים על צרכי מבנים ופרויקטים שונים, וגם את הפלטות הקיימות ניתן לחתוך לפי דרישה לגודל מותאם אישית. הטפסות הן חסינות לאש ועמידות למים, כמו גם קלות להתקנה ולפירוק. הן חוסכות כסף ומשאבים כמו כוח אדם, עלויות תפעול ושינוע ועוד.

קחו צעד קדימה לעבר בניה ירוקה ובת קיימא – פנו אלינו כדי לשמוע מידע נוסף על טפסות הפלסטיק, ומוצרים ירוקים אחרים אותם אנו מפתחים.

ליצירת קשר

השאירו את הפרטים ואנו ניצור אתכם קשר

עוד בנושא

שבלונות לבטון

שבלונות לבטון

שבלונות לבטון נועדו להרכבה בעת יציקות בטון הנעשים במבנים. הן עשויות מחומרים שונים וכל אחד בוחר את אלו המתאימות לצרכיו. הרכבתן חייבת להיעשות על ידי טפסנים מומחים כדי שלא תקרוסנה

קרא עוד »

תועלות כלכליות

בנייה ירוקה היא לא רק אמצעי לקידום איכות הסביבה, אלא משמשת גם כנתיב לפתיחת יתרונות כלכליים משמעותיים. ככל שתעשיית הבנייה מאמצת שיטות וטכנולוגיות ברות קיימא, היא מגלה עולם של הזדמנויות

קרא עוד »

פסולת של אתרי בניה

ניהול פרויקט בניה כולל בתוכו היבטים שונים, כאשר אחד מהם הוא ניהול הפסולת המצטברת באתר הבניה. פינוי הפסולת הוא חובתכם החוקית אל מול הרשויות וגם חלק מהיעדים בהם תצטרכו לעמוד

קרא עוד »

לקביעת פגישת ייעוץ ללא התחייבות

צרו קשר עכשיו