תו תקן 5281

תו תקן ירוק לשמירה על איכות הסביבה

בתחום הבניה, כמו בתחומים רבים נוספים בתעשייה, ישנו דגש נרחב מאוד על שמירה על איכות הסביבה, וקידום הבניה הירוקה. טפסות הפלסטיק של חברת OBI מיוצרות מתוך מחשבה על שמירת איכות הסביבה. המוצר עומד בדרישות התקן 5281 לבניה ירוקה של מכון התקנים. חוק שינוע של הובלות. בחברה השכילו להבין את החשיבות הגדולה שבבניה ירוקה ולכן שימוש בטספסות פלסטיק נועד להגדיל את מספר השימושים בטפסים והפחתת צריכת רובדי העץ שיש בהם שימוש חוזר נמוך מאוד ועמידות ירודה. אחת המטרות של OBI היא להיות חלק מהפתרון ליצירת עולם ידידותי יותר לסביבה ולבנות עתיד בר קיימה.

מהי חשיבותו של התקן הישראלי לבניה ירוקה

התקן הישראלי לבנייה ירוקה נועד לצמצם את ההשפעות השליליות של תהליך הבנייה ושל השימוש במבנים ומוצרי בניה על הסביבה. דרישות המדינה בשימוש בתקן זה, צפויות להביא לצמצום של פליטות גזי החממה ממבנים, לצמצום של כ-30% בצריכת החשמל ולצמצום בכמות הפסולת. כמו כן שימוש בתקן צפוי להעלות את רמת איכות החיים בזכות שימוש בחומרים ידידותיים יותר לסביבה ולאדם. מאחר והושקעה מחשבה רבה במוצר טפסות הפלסטיק של החברה, ישנה עובדה ברורה בתקן, הן בפן השמירה על איכות הסביבה והן בתרומה לבניה ירוקה. התקן מחייב לעבוד עם מוצרים ממוחזרים וכאלו שניתן למחזרם שוב ושוב, וזו בדיוק מהותן של טפסות הפלסטיק. פרט לכך שהשימוש בתבניות אלה ארוך טווח, הרבה יותר מאשר תבניות העץ, כך גם בסיום השימוש הפסולת לא הולכת להטמנה אלא למחזור. החברה מעניקה את שירותיה גם באיסוף הפסולת ובמחזורו.

טפסות פלסטיק נוחות לכם וטובות לסביבה

אין ספק המעבר מעבודה בטפסות עץ לטפסות פלסטיק, תורמת רבות הן לסביבה והן למי שעובד איתן. הדבר חוסך עלויות בשל השימוש החוזר, מקצץ בעלויות הטמנת פסולת וכן חוסך זמן עבודה יקר. חברתנו תשמח לסייע לכם בכל מידע, פנו אלינו לייעוץ.

ליצירת קשר

השאירו את הפרטים ואנו ניצור אתכם קשר

עוד בנושא

יציקת בטון מוחלק

בטון מוחלק

יציקת בטון מוחלק יציקת בטון מוחלק נועדה למרחבים חיצוניים ופנימיים. כך לטובת יצירת חיפוי מיוחד עם עיצוב מיוחד. ניתן להוסיף אבקת פיגמנט לקבלת צבע רצוי. את העבודה יש לעשות בשלבים

קרא עוד »

טיב המשטח

טיב פני השטח הטפסות הן תבניות בהן יוצקים בטון לצורך בניית אלמנטים שונים של המבנה. הן יכולות להיות עשויות מחומרים שונים, אך הטפסות הפופולריות ביותר כיום לשימוש הן טפסות עץ.

קרא עוד »

בנייה ירוקה

איכות הסביבה, כמו גם משבר האקלים, הם נושאים שעולים יותר ויותר לתודעה ולשיח הציבורי ונהיה היבט חשוב של נושאים שונים, ביניהם ענף הבניה. ענף הבניה ידוע כענף מזהם, בין אם

קרא עוד »

לקביעת פגישת ייעוץ ללא התחייבות

צרו קשר עכשיו